Протягом листопада – грудня 2015 року Херсонською громадською організацією «Нова генерація» проводилось опитування громадян (відвідувачів суду) з оцінки рівня задоволеності користувачів якістю окремих аспектів функціонування суду за методологією карток громадянського звітування.
Зазначене опитування здійснювалось в рамках проекту «Громадянська ініціатива з оцінки якості функціонування судів Херсонської та Миколаївської областей» за фінансової підтримки Проекту USAID «Справедливе правосуддя» з метою об’єктивної оцінки якості послуг, що надаються судами.
Дані для дослідження збирались спеціально підготовленими інтерв’юерами шляхом безпосереднього спілкування з відвідувачами судів.
За час опитування відповіли на питання 78 респондентів як відвідувачі суду, учасники судового процесу, яким було поставлено 57 запитань.
За оцінками респондентів Новотроїцького районного суду Херсонської області :
72 % - задоволені наявною інформацією в суді.
73 % - характерним для судді, що розглядав справу, вважають неупередженість та незалежність.
73 % - працівники апарату суду при спілкуванні виявили професіоналізм, знання своєї справи.
Респонденти при опитуванні вважають за необхідне для покращення роботи суду сьогодні :
- доступність суду для інвалідів та людей з обмеженими можливостями ;
- вчасно розпочинати судові засідання і менше переносити справи щодо розгляду ;
- забезпечити суд матеріально-технічною базою
Якість оцінювання респондентами при опитуванні роботи суду за 5-бальною шкалою :
Критерії |
Оцінки суду |
Середні оцінки по області |
Доступність суду |
4,1 |
4,1 |
Зручність та комфортність |
4,7 |
4,4 |
Повнота та якість інформації |
4,4 |
4,2 |
Сприйняття роботи суддів |
4,8 |
4,5 |
Сприйняття роботи працівників апарату суду |
4,7 |
4,4 |
Дотримання термінів судового розгляду |
4,8 |
4,5 |
( За даними Херсонської громадської організації «Нова генерація» - проект «Громадська ініціатива з оцінки якості функціонування судів Херсонської та Миколаївської областей»).