Про це повідомляє прес-служба Кабміну.
Раніше Державна фіскальна служба вела два реєстри відшкодування ПДВ. Відшкодування ПДВ здійснювалося на підставі висновків, які ДФС передавало Держказначейству. Як зазначили в Уряді, затримання або не надсилання цих висновків до Казначейства, без якого відшкодування є неможливим, надавало ДФС можливість маніпулювати сумами, заявленими до відшкодування.
Повідомляється, що з метою забезпечення відшкодування ПДВ з 10 січня 2017 року сформовано Єдиний публічний Реєстр заяв. Окрім того, Мінфін розробив та погодив з ДФС та Держказначейством Порядок ведення Реєстру.
Новий Порядок ведення Реєстру з відшкодування ПДВ, зокрема, передбачає:
- формування та ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування здійснюється на підставі баз даних ДФС та Казначейства;
- визначення чітких даних, які відносяться до такого реєстру;
- автоматичне внесення заяв до реєстру, що здійснюється протягом операційного дня у хронологічному порядку надходження таких заяв;
- Казначейство проводить бюджетне відшкодування ПДВ на підставі даних Реєстру;
- публікація реєстру на офіційному веб-сайті Мінфіну.
Як переконані в Уряді, це допоможе зменшити корупцію при відшкодуванні ПДВ та встановить рівні умови для всіх платників податку.
Видання «Закон і бізнес» 26.01.2017 року